Producenci
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost

Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE I ZWROTY

Reklamacje gwarancyjne i zwroty konsumenckie 

Produkty dostępne w ASTRALHOME są przez nas bezpośrednio importowana z krajów producenta. W związku z tym to ASTARLHOME realizujemy gwarancję dystrybutora. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, prosimy postępować zgodnie z instrukcjami zawartymi poniżej.

Aby proces reklamacji lub zwrotu przebiegł najszybciej jak to możliwe zastosuj się do określonych kroków reklamacji i zwrotu, a my postaramy się zakończyć postępowanie reklamacyjne/zwrotu w ekspresowym tempie. 

Jeżeli nie jesteś pewien, czy chcesz zachować zakupiony przedmiot. Nie zrywaj folii ochronnych, nie niszcz opakowania. Produkt zwracany musi być w nienaruszonym stanie. Jeżeli zwrócony towar nosi wyraźne ślady użytkowania wykraczające poza konieczny do sprawdzenia działania, brak jest folii ochronnych/opakowania/elementów wyposażenia oryginalnego przedmiotu sprzedający zgodnie z ustawą ma prawo pomniejszyć kwotę zwrotu o pomniejszenie wartości przedmiotu.

Ważne informacje: Wysyłka

Przedmioty zakupione w sklepie www.astralhome.pl

Możesz, zwrócić darmową przesyłką zwrotną Inpost Paczkomaty.

Uwaga! Zanim odeślesz do nas produkt reklamowany skontaktuj się z naszą obsługą techniczną na maila. Może Twój problem da się rozwiązać w prosty sposób po konsultacji technicznej. Napisz do nas shop@astralhome.pl lub skontaktuj się z nami w sposób opisany na podstronie Kontakt.

Jeżeli konsultacja nie przyniosła rezultatu postępuj zgodnie z instrukcją darmowych zwrotów Inpost Paczkomaty  Instrukcja pod tym adresem: Instrukcja darmowe zwroty

Przy wypełnianiu formularza darmowe zwroty powołaj się na numer Twojego reklamowanego zamówienia. Prosimy do przesyłki załączyć wypełniony formularz reklamacyjny. Dostępny w poniższym opisie procedury reklamacji.

Zawsze możesz a własny koszt wysłać do nas reklamowany towar:

Wymagana minimalna forma odsyłki - Poczta Polska list polecony. Listy zwykłe narażone są na uszkodzenia i zagubienie.

Uwaga: Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem, na koszt odbiorcy, nadanych do paczkomatów, odbiór w punkcie itp.

Adres wysyłki:

AstralHome

Ul. Leszczynowa 29D/2

80-175 Gdańsk

Dopisek "ZWROTY I REKLAMACJE"

Pamiętaj o formularzu reklamacji lub zwrotu. Znajdziesz je poniżej!

Pamiętaj o formularzu reklamacji lub zwrotu. Znajdziesz je poniżej!

 

Procedura zwrotu produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg. ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania ponad konieczny do podstawowego sprawdzenia przedmiotu - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty lub kwota zwrotu zostanie pomniejszona o pomniejszenie wartości rynkowej przedmiotu. Zwrot będzie pomniejszony do kwoty za jaką w przekonaniu sprzedawcy jest on w stanie sprzedać produkt jako używany w stanie zwróconym.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Poinformuj nas o dokonywanym zwrocie na maila shop@astralhome.pl
  2. Odeślij na swój koszt zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  3. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy. Skorzystaj z szablonu >>Pobierz formularz zwrotu<<
  4. W ciągu 7 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  5. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.
  6. Zgodnie z ustawą sprzedający ma 14 dni na zakończenie postępowania zwrotu
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl